5 Dakikada Beşiktaş-4

5 dakikada Beşiktaş yatırımcıların,kendini geliştirmek isteyen takipçilerimin önceden okuduklarım ve izlediklerimden çıkardığım notları hap bir şekilde sunduğum bir yazı serisidir.

Serinin 4. yazısına hoşgeldiniz.


İlk kisimda ünlü yatırımcı Phillip Fisher ve Peter Lynch'in hisse senetleri hakkında söylenen yanlış sözlerini derledim.

Yine ikinci kısımda ise Buffet ve Fisher'dan alıntılar ve kıssalar mevcut.








Daha çok böyle içerik görmek istiyorsan lütfen yorumlarını esirgeme.

Zira yorumların ve tepkilerin ana motivasyon kaynağım.

Yazıyı bitirirken sizlere bir şarkı önerisi ile veda etmek istiyorum.

Yeni parlayan genç rap yeteneklerinden "Güneş"in yeni albümünden.

Ben dinlerken çok keyif aldım ve çıktığından beri de kulaklığımdan eksilmiyor.

Suçlarımdan Biri...

https://youtu.be/L7U1tcDjIHY

Yazımı okuduğun için teşekkür ederim.

Saygılarımla

Mustafa Buğrahan Yüksel

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fenomen Oldum

Turkish Buffet

Sektör Takibi