Turkish Buffet

Yatırım alanında kendimi geliştirmek için birçok piyasa analistinin yayınlarını takip ediyorum.

Kendime aldığım notları bundan sonra sizlerle de paylaşacağım.

Her bir analist için bir seri yazmayı düşünüyorum. 

Piyasanın bana kalırsa en iyilerinden Yunus Şahin için hazırlayacağım serinin ismi "Turkish Buffet"

İyi okumalar☺️



22 Mart 2022 
Yunus Şahin İnfo Yatırım İnstagram yayını notları;

📈Ereğli'nin dağıttığı temettü,borsada piyasa değerine göre 33. şirketi alabilecek güçte.

📈Petkim çok iyi fırsat barındırıyor ancak gözümüz biraz daha Tüpraş tarafında.

📈 HAVAYOLLARI

Havayollarının yolu açık.

Jet yakiti fiyatları takip edilmeli.

Petrolün %45 hedge'li.

Ulaşım fiyatları çok arttı. Havacılığa olan ilgiyi arttirabilecek bir etken.

Kargo tarafı oransal olarak her geçen çeyrek artıyor.

Bu yıl endeksi taşıyan şirketlerden olacağını düşünüyorum.

📈 BANKACILIK
Bbva geri alımı nisana kaldı.

Hedef revizyonu olmayacak gibi duruyor.

İlk çeyrek karlari,son çeyreğe göre daha iyi olacak.

Çağrı sonrası şirket hissesinin rahatlayacagini düşünüyorum.

KKM makası yüksek seyretmeye devam ediyor. 

Pozitif etkilerini Q1 de göreceğiz.

Tahvil degerlemelerinden çok yüksek karlar göreceğiz.

📈 ENERJİ

Alarko gozbebegimiz.

Geri alım kararı şirketin ne kadar ucuz olduğunun kanıtı.

Gelirin %90i enerjiden. Anbean şirketin ne kadar kazandığını hesaplamak mümkün.

Yunus Sahin'den orta ve uzun vade hisse önerileri.

Zamanı geldiğinde hep beraber dönüp bakarız.

ORTA VADE 
📈Alark,thyao,yapikredi favorilerim.
📈En ucuz şirketler XU30 şirketleri.


UZUN VADE 
📈AL-Unut/UV hisseleri,
Froto,Aksa,Kordsa,havayolları,Arcelik,Kardemir

Yazımı okuduğun için çok teşekkür ederim.

Çok yakında bir podcast serisine başladım.

Podcast serimde yatırım,borsa,kişisel gelişimden bahsedeceğim ve benim için önemli olan noktalara değineceğim.

https://open.spotify.com/episode/3R6ucwvIVpd8XrKdwSLyBQ?si=w2HIuiT7SHacFTNYvMlxjA&utm_source=copy-link

Lütfen geri bildirimlerini benle paylaşmayı unutma.

Saygılarımla 

Mustafa Buğrahan Yüksel 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fenomen Oldum

Sektör Takibi