Zamanlamanın Önemsizliği/İmkansızlığı Üzerine

Bu yazının okunma süresi 4 dakikadır.

Herkese selam,

Kısa ama tamamen anlaşılıp, içselleştirdiğimizde fark yaratabileceğimiz bir konu ile karşınızdayım.





Aşağıda büyük ustalardan alıntılar varken bana laf düşmez ancak şunu belirtmeliyim;
Zamanlama yapabileceğini iddia edenler malesef ki bu hakikati kavrayana kadar çok ama çok büyük bir eksikliğin asla farkına varamayacaklar. Bu konu da aynı zamanda piyasa sohbeti yaparken kullanacağım en büyük turnusollerden biri olacak. 


Kimse piyasadan daha büyük değildir, piyasayı tahmin ettiğini iddia edebilmek üfürükçülükten/bağnazlıktan bir adım öteye gidemez.


Piyasada bizi güçlü kılan nokta ise hangi koşullarla karşılaştığımızda neler yapacağımızı önceden belirleme kasımızdır.
Hedge,çeşitlendirme ve çok daha fazlası bizlerin piyasaya adaptasyonu için muazzam mekanizmalar olarak hizmetimizde.


Kaynak: Mustafa Deniz/Twitter



"Güçler ve düşünceler birleştikleri zaman toplanmazlar, çarpılırlar."

Buraya kadar gelip emek verdiysen ve yazıyı bitirdiysen sana muazzam bir şarkı önerim olacak;
Motive 22 adında bir albüm yayınladı ve aralarından tınısı/hissettirdikleriyle bende en güzel duyguları uyandıran "Bana Gayret" idi. 
 
Bana Gayret'i https://youtu.be/xN0Lf12HMzg bu linkten dinleyebilirsin.

Şarkıyı beğenirsen benle yorumlarını paylaşmayı ihmal etme :) 

Ayrıca gün geçtikçe blogger.com'u daha verimli kullanmak için elimden geleni yapıyorum.

Şimdilik ilk inovasyonum resim eklemek oldu :)

Malesef teknolojiye dair herhangi bir konuda early adopter olamıyorum. Zamanla her şey daha iyi olur umarım. Yorumların benim için değerli,lütfen gelişimimin büyük bir parçasının seninle beraber yapacağımız beyin fırtınalarıyla olacağını unutma. 



Kendine çok iyi bak👋


Saygılarımla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fenomen Oldum

Turkish Buffet

Sektör Takibi