Yeni Yatırımım "ARI Kids&Parents"

Bu yazının okunma süresi 5 dakikadır.

Herkese selam, 

Fırsat bu fırsat tatildeyken elimden geldiğince fazla yazmaya çalışıyorum. 

Sizlere bu yazımda kısaca yeni yatırımım ve sebeplerinden bahsetmek istiyorum.



Arı Kids&Parents 3-12 yaş arası çocuklarına idol olarak görecekleri abileri-ablalarıyla dil eğitimi/oyun saati/ödevlere yardım hizmetleri sunan yeni bir girişim.

Kendileri araştırmak isteyenler için yatırım yaptığım platformun internet sitesi:
https://www.fonbulucu.com/

Arı Kids&Parents tanıtım videosu;
https://youtu.be/40mUiPAp1gw

YouTube girişim öncesi soru cevap yayını;
https://youtu.be/qwBJaGWI3TI

Yine de özetliyorum zira yazılarımı yazarken bir amacım da kayıtlara geçmek.

Öncelikle bahsetmeliyim ki;özel ders vererek sektörün kıyısından köşesinden tutan ve zamanında ilkokul/lise eğitiminde birçok kez online ve offline destek almış biri olarak yazıyorum cümlelerimi.

Her şeyden önce beni aslen motive eden nokta bu pazardaki müşterinin yani ailelerin muazzam isteğini kendi eğitimime destek olmak amaçlı özel ders verirken birebir tatmış olmamdır.

Birçok kez ailelerin vizyon sahibi öğrencilere/çocuklarının potansiyel idollerine inanılmaz saygı duyduğuna şahit oldum.

Arı Kids&Parents hem sosyal sorumluluk projesi hem de ticari bir girişim. 

Beni heyecanlandıran en önemli noktalar ise:
Pazardaki büyüme kapasitesi
Yurtdışına hizmet ihracatı 
Yönetim kadrosu

Umarım üniversiteli öğrencilere destek olurken aynı zamanda kârını katbekat arttıran bir girişim olur.


%18 pay arzı yapılan girişimde yatırım taahhüdü 450 bin₺ olarak belirlenmiş ve bu yatırım Ankara Kalkınma Ajansı,Fonbulucu GSYF ve meslektaşım Mutlu Toplu'dan geliyor.

Arı Kids & Parents bizlere 4 farklı hizmet sunuyor;
💎Evde oyun
💎Online yabancı dil
💎Ödev/ders destek
💎Online aktiviteler

Kurucu ortaklar;
Esra Ulusoy(London Üniversitesi-Psikoloji) 
Selim Kaya(Boğaziçi Üniversitesi-Makine mühendisliği).

Parantezlerde de belirttiğim üzere özgeçmişleri gayet iyi insanlar.

https://www.linkedin.com/in/selim-kaya
https://www.linkedin.com/in/esra-ulusoy-995a7854

Sizlerde bu linklerden inceleyebilirsiniz.

Fotoğrafta da belirttiğim üzere ciddi pazar büyüklüğüne sahip sektörde Arı Kids &Parents'in güzel yerlere gelebileceğini düşünüyorum.

Sizlere kendimce yatırımımı özetlemeye, neden yatırım yaptığımı sebepleriyle anlatmaya çalıştım.

Eğer güzel geri dönüşler alabilirsem daha çok fonbulucu yatırımımdan bahsedebilirim.

Kendinize çok dikkat edin.




Saygılarımla.

 #yönetim #girisim #fonbulucu 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fenomen Oldum

Turkish Buffet

Sektör Takibi