2021 Değerlendirmesi ve 2022 Hedeflerim

 2021 Değerlendirmesi ve 2022 Hedeflerim


Bu yazının okunma süresi 4 dakikadır.


Herkese selamlar.


Kendi hayatımdan ve kişisel gelişimimden bahsettiğim bloğumda ikinci yazımla karşınızdayım. 


Bu yazıda 2021 yılını değerlendirecek ve 2022 hedeflerimden bahsedeceğim.




Öncelikle benim için seneler arasında karşılaştırma yapmak için en önemli olan nicel ifadeler kullanmak zira ölçmediğimiz şeyi geliştiremeyiz. Günlük çalışma saatinden tutun, tasarruf ettiğin miktara, içtiğim kahveye kadar her şeyi rakamlarla ve yüzdeliklerle ifade etmek hayata daha gerçekçi bakmak ve kendimizi bir önceki günden daha iyi hale getirmek için en önemli olan nokta.




''Unutmayın;her gün %1 daha iyi olan herhangi bir şey 1 sene sonunda 37 kat daha iyi olur.''




Sporcular,bahsettiğim konuyu ‘’progressive overload’’ diye adlandırılır bu tabir kaldırılan ağırlığın ya süresinde ya miktarında ya da tekrarında artışla kas gelişimini ancak mümkün olduğunu bize söyler yani kas geliştirmek için herhangi bir vücut geliştirme hareketini daha ağır,daha kısa sürede,daha çok tekrarlı yapmalısınız. Bunu da hayatımıza uyarlayabilir ve bir önceki seneden daha büyük hedefler daha gerçekçi hedeflerle yolumuza devam edebiliriz.




Öncelikle 2021 yılı kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum;finans-ekonomi alanında okumadığım Türkçe kaynak bırakmadım, zaman zaman spora ağırlık verip zaman zaman bıraktım, maddi şeylerin yanında ‘’manevi’’ gelişimime de önem verdiğim bir seneydi. Bu yıl 12 kitap okudum. Birçok YouTube kanalı takip ettim ve benim için çok önemli olan bir çok not defteri doldurdum. Bu defterlerin ana teması hayat son bulana kadar hiç unutmamam gereken, düzenli olarak bana fayda sağlayacak ipuçlarının yer aldığı ve sık sık oku okuyup kendime hatırlatmak istediğim bilgilerden oluşan defterler. Şimdilik 2021 yılından bu kadar bahsedip 2022 yılı hedeflerimi yazının başında da bahsettiğim gibi daha nitel hedefler koyarak bloğumda bu yazı temasını gelenekselleştirmek istiyorum.




2022 HEDEFLERİM




1.15 kitap okumak




2.Bir an önce sağlığıma kavuşup haftada beş gün düzenli fiziksel haftalık aktiviteyi alışkanlık haline getirmek




3.Borsa portföyümü enflasyon+%15 büyütmek




4.Bir YouTube kanalı açıp “hayat okulu” temalı kişisel gelişim,uzun vadeli yatırım konularından bahsetmek




5.Bloguma 12 yazı yüklemek




6.Gelecekteki profesyonel hayatım için kariyerimi “daha somut” adımlar atarak net bir yol çizmek






Sizlerin 2021 yılınız nasıl geçti, 2022 hedefleriniz neler?






Mustafa Buğrahan Yüksel 




Saygılarımla.

Yorumlar

  1. 2022 motivasyonum dolu ayriliyorum su sayfadan, başarilarinizin devamini diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. emeğine sağlık. çok güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fenomen Oldum

Turkish Buffet

Sektör Takibi